dijous, 5 d’octubre del 2017

REUNIÓ CLUB DE LECTURA DE LA BIBLIOTECA - octubre 2017

El dimecres 18 d'octubre de 2017 a les 20.00h, ens reunirem a la biblioteca per parlar del llibre que hem llegit aquest mes
Títol: Digues que m'estimes encara que sigui mentida
Autor:  Montserrat Roig
Editorial: Edicions 62
Idioma: Català
Pàgines: 220
ISBN: 978-84-92549-96-2 

Biografia Montserrat Roig

Sinopsi 
 "La vida i els llibres m'han acompanyat mentre intentava d'aprendre l'ofici d'escriure. Si m'obliguessin a posar en unes balances la vida i els llibres, no sé pas què hi pesaria més. Però tant la vida, com els llibres, com la ciutat on vaig néixer, s'han anat transformant en les meves pàtries. Primer t'ho trobes, després ho reculls. Aquest llibre, doncs, és un recorregut personal per aquestes pàtries: les lectures, l'aprenentatge de viure a Barcelona, la real i la imaginada, s'hi barregen".
El proper llibre que llegirem al Club de Lectura de la Biblioteca serà “Tot això ho faig per què tinc molta por" d'Empar Moliner.