dimecres, 30 de juny del 2010

CLUB DE LECTURES DE LA BIBLIOTECA - maig 2010

Aquest mes al club de lectures de la biblioteca hem llegit i comentat el llibre "El blues del detectiu immortal" d'Andreu Martín.


Fitxa tècnica
El blues del detectiu immortal
Andreu Martín
ISBN: 84-236-8168-8
Ed : Edebé
Barcelona 2006
Nº Pàgines: 288

Text de contraportada
"A mesura que l'escolto, se m'arronsa el cor. Em vaig acovardint. Fins ara, havia viscut en una bombolla, en una cel·la d'aïllament pintada amb coloraines i amenitzada amb bona música. Així que trec el nas a fora, la realitat em clava una bufetada dolorosa. Descobreixo que em trobo en un món horrible on no s'hi val a badar.
Zabala i jo ens estem posant en perill, i ella acaba de salvar-se pels pèls i jo encara sóc a temps de fer-me enrere. M'agradaria agafar-la de les mans i convèncer-la que ho deixem estar. Però no ho faig. Només escolto atentament i dissimulo."



El proper llibre que llegirem al club de lectures serà "El salvatge dels Pirineus" de Pep Coll. Si esteu interessats en participar en el debat literari passeu per la biblioteca a informar-vos.